|
Kenny
|
 Gelijk maar de 2e trial aankondigen. 'We' gaan naar Lyon! Wat: Grand Prix Trial Lyon Waar: Kerketuinenweg 2, Den Haag (2e verdieping, links) Wanneer: zondag 14 Maart 2010 Tijd: 10:00 uur open, 11:00 uur start Formaat: Sealed Deck met top 8 boosterdraft Kosten: €29,- Prijzen: Byes voor Grand Prix Lyon, reiskostenvergoeding, boosters Inschrijven: Hieronder of mailen naar denhaag@spellenhuis.nlDe boosters worden verdeeld over de top X zonder byes. Vergoedingen:- Worden gelijk uitgekeerd.
- Iedereen die byes wint, wint een gelijk bedrag aan vergoeding.
- Tot en met 39 spelers is de vergoeding €100,- per winnaar.*
- Vanaf 40 spelers is de vergoeding €150,- per winnaar.*
De verdeling is bij de meesten bekend, maar voor de volledigheid: 8-31 spelers: 1 set byes 32-63 spelers: 2 sets byes 64-127 spelers: 4 sets byes 128+ spelers: 8 sets byes * Ligt nog niet vast, maar dit zijn in ieder geval de minimum bedragen. (Vanaf 20 spelers)Hoe kom je er? Met het openbaar vervoer is RandstadRail 4 het makkelijkst, deze rijdt vanaf centraal richting de Uithof, stap uit bij halte Dedemsvaartweg. Loop vervolgens een stukje terug en dan linksaf oversteken, bij de tweede straat weer links. Met de auto, vul je adres hier in op google, parkeren kan voor de deur en is gratis. Eigen eten en drinken is niet toegestaan!! (as usual)Side Events:draftStandard, €7,50 (€5,- voor deelnemers van de trial en KV-leden) Spellenhuis verzorgt de prijzenwww.Magicunited.nl en het Spellenhuis zijn weer sponsors van deze GP Trial.
|
|
|
|
« Laatste wijziging: 10.03.2010 - 17:40:31 door Kenny »
|
|
|
|
|
Teun
Judge
Lord

|
Teun 553059
|
|
|
|
|
|
Teun op de Twitter: @teun__ Doe mee met de AMC. 
|
|
|
|
Kirk
|
ZZZWWW?
|
|
|
|
|
|
Roflpwn (This creature has haste, flying, shadow, poisonous 20, trample, and super trample)
|
|
|
|
|
|
RvdO
|
Roy van den Ovever, 18331236
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
trekdrop
|
Rory Phelan 68023161
|
|
|
|
|
|
Officieel voorzitter van de Anniek-fanclub
|
|
|
rjas
KV Clublid
Townsfolk

|
Remco Schuringa 62828649
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsieboi
Pro-Player
Lord

nielsieboi
|
Niels Noorlander 88439681
|
|
|
|
|
|
het is je boi nielsieboi
|
|
|
|
ErikMN
|
Erik Noordermeer 18073197
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenny
|
Ik moet trouwens wel materiaal bestellen dus graag tijdig inschrijven. Op dit moment lijkt het heel erg makkelijk 3 byes + €100,- te verdienen.
|
|
|
|
« Laatste wijziging: 08.03.2010 - 10:24:49 door Kenny »
|
|
|
|
|
|
sidonia
|
Sjoerd Willems - 70202740
|
|
|
|
« Laatste wijziging: 12.03.2010 - 20:27:53 door sidonia »
|
|
Omdat ik het waard ben. Bram toch ook?
|
|
|
|
ENJEE
|
Nai Jai Lee, 70595448
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nick_Bresser
Townsfolk

Het venijn zit hem in de staart
|
Nick Bresser, 42874836
|
|
|
|
|
|
Als er drank is in de mens, zit de wijsheid in de fles
|
|
|
|
dennishonderd
|
hoi alle spelers/lezers etc Ik ben deze site niet zo lang geleden tegen het lijf gelopen, hiervoor wel eens een T2 bij een lokale winkel gedaan en reageer wel eens via Nedermagic en speel met vrienden casual T2, maar meer niet. En het leek me leuk om er aan mee te doen. Maar ik had wat vragen , als iemand mijn die kan beantwoorden ben ik ook weer blij, doorverwijzen is ook goed. Dit is sealed en hierbij vroeg ik me af of hoe het zat met de kaarten. Voornamelijk omdat ik me kan herinneren wel eens op een toernooi gezien te hebben dat er stempels op komen of iets anders en ik vind het vrij zonde van de kaarten en geld (tja beetje gierig, maar dat hoort nu eenmaal bij me  ), is dat hierbij ook? en ten tweede, denk iets minder belangrijk maar ik zie sommige hier al z`n DCI opgeven, is het al nodig of is dat gewoon wat makkelijker dan op de dag zelf. Ook in verband met andere toernooi`s en of ik andere spelers kan overhalen later.  In ieder geval bedankt  Btw als er geen stempels op komen en me kaarten "mooi blijven" wil ik wel eens mee doen, pak me niet te hard aan:P DCI: 8212318261
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sidonia
|
pak me niet te hard aan:P
Jezus wat ben jij een randdebiel! Okee en nu serieus  . Nee geen stempels en men kan DCI nummers verkrijgen bij de inschrijf als men die niet heeft.
|
|
|
|
« Laatste wijziging: 06.03.2010 - 13:00:14 door sidonia »
|
|
|
|
|
|
dennishonderd
|
goed om te weten, bedankt voor de info(behalve het randdebiel gedeelte dan)  Ik zou zeggen vul me DCI maar in, voor de zekerheid het is 8212318261 ik ben er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mercator
Judge
Legend

Jasper Overman
|
Jezus wat ben jij een randdebiel! Welkom op deze website, waar we altijd vriendelijk zijn en klaarstaan voor elkaar, met name voor nieuwkomers. Ik denk dat Sidonia het niet zo bedoelt, ze is nooit ongesteld in de strips, maar hier blijkbaar wel. Alleen op het Nederlands Kampioenschap en dag 2 van een Grand Prix of de Pro Tour worden de kaarten gestempeld. Dit zijn toernooien waar je je eerst voor moet plaatsen, de kaarten zijn daar veel meer dan op normale toernooien een middel om het spel te spelen, en niet 'een paar boosters die je pas in je ruilmap mag stoppen na het spelen van een paar potten magic'. Op dit toernooi worden de kaarten niet gestempeld of iets dergelijks. Van de andere kant: de kaarten worden WEL allemaal geregistreerd. Je krijgt eerst een invulvel en 6 boosters, waarna je de inhoud van die boosters op het invulvel moet opschrijven. (Je moet in principe zelf een pen mee nemen). Daarna geef je het stapeltje kaarten wat jij hebt geregistreerd aan een ander, en krijg jij van weer iemand anders een geregistreerde stapel, waarna je een deck kan bouwen. Op die manier wordt voorkomen dat mensen zichzelf een paar extra goede kaarten meenemen en toevoegen aan hun deck. Het opgeven van je DCI nummer is handig voor de organisatie, wij kunnen dat nummer dan gewoon knippen en plakken in het rapportageprogramma (mits het nummer zonder spaties, punten of andere leestekens wordt opgegeven (         is niet handig)) (deze opmerking is eigenlijk dus meer voor de regulars hier, dan voor jou) Verder kun je, als je je DCI nummer niet wilt geven je ook inschrijven door een mail te sturen (iedereen die toernooien op KV aankondigt heeft wel een e-mail adres in de aankondiging of in zijn persoonlijke profiel) of een persoonlijk bericht. Het is een Grand Prix Trial, dat is anders dan een FNM of casual play omgeving. Hoewel iedereen komt om een leuke dag te hebben tijdens het spelen van een paar potten magic, is het competeitieelement best belangrijk. Dat is ook wel logisch, sommige mensen reizen een redelijk grote afstand om een geldprijs te winnen, dus verwacht geen kadootjes als gratis mulligans naar 7, take-backs of strategisch advies tijdens de match.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sidonia
|
Jezus wat ben jij een randdebiel! Welkom op deze website, waar we altijd vriendelijk zijn en klaarstaan voor elkaar, met name voor nieuwkomers. Ik denk dat Sidonia het niet zo bedoelt, ze is nooit ongesteld in de strips, maar hier blijkbaar wel. Omdat ik anders weer een bijna ban krijg zoals bij het Hitler-incident: ik bedoelde natuurlijk dat het verzoek tot zacht aanpakken totaal onnodig is aangezien Dennis prima vragen stelt (voor een n00b  ).
|
|
|
|
« Laatste wijziging: 07.03.2010 - 08:31:06 door sidonia »
|
|
|
|
|
|
Geertjan
|
Geertjan Woltjes - 1204117285
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sidekickelvis
KV Clublid
Townsfolk

|
Richard van der Neut 60204182
|
|
|
|
|
|
At last we reveal our selves to the jedi's. At last we will have revenge!
|
|
|
|