Wil je nog oefenen/testen voor GP Brussel? Of heb je gewoon zin in een leuk toernooi? Kom dan 14 Maart naar Den Haag! Als side event van de GPT organiseer ik een standard toernooi met VEEL foils als prijzen en natuurlijk boosters
Wat: Standard side event voor GPT Lyon Waar:Kerketuinenweg 2, Den Haag (2e verdieping, links) Wanneer: zondag 14 Maart 2010 Tijd: start na ronde 2 van de Trial Formaat: Standard (decklijst verplicht!) Kosten: €7,50 of €5,- voor deelnemers van de trial en KV leden. Prijzen: Foils, boosters, gratis FNM's in het Spellenhuis + gratis deelname NKQ Den Haag Inschrijven: Hieronder
Inschrijvingen: 1. Brian Hesselmann 52874740 2. Remco 3. Roy 4. 5. 6. 7. 8.
« Laatste wijziging: 10.03.2010 - 17:41:53 door Kenny »
Wil je nog oefenen/testen voor GP Brussel? Of heb je gewoon zin in een leuk toernooi? Kom dan 14 Maart naar Den Haag! Als side event van de GPT organiseer ik een standard toernooi met VEEL foils als prijzen en natuurlijk booster!
Wacht even, als side event van de GPT? Dus er is op de 14e op dezelfde locatie ook een Standard GPT? Dus basically biedt je meer prijzen voor minder inschrijfgeld.
(not that there's anything wrong with that )
Science is the art of admitting you don't know anything.
Lezen Kenny. Ik zeg niet dat jouw toernooi een GPT is. Ik vraag of het een side-event van een GPT is. In hetzelfde formaat. Met minder inschrijfgeld en meer prijzen. Klopt dat?
Science is the art of admitting you don't know anything.